Sunglasses: Summer Picks


 Quay Australia Steel Cat Eye (out of stock; similar here and here)

Four pair of sunglasses that I own are old and a passable excuse to get new ones. This summer trends are round, mirrored and retro sunglasses. All three that I like very much. I'd like to own a pair of mirrored ones but in Ray Ban Aviator version while I'd like to have retro sunnies in a cat eye shape (how cool are the first pair from Asos!). Floral and round sunglasses are perfect for attending a music festival but also for a day on the beach. I've been seeing Prada sunglasses on other blogs and I like the shape of them. However, I'm a student on a budget and I found two versions very similar to the original. I think I might prefer Isaac Mizrahi (number eight) in this category even if it doesn't have a double brow. Which ones do you fancy?


***

SLO: Štirje pari sončnih očal, ki jih posedujem so stari, kar naredi primeren razlog za nakup novih. Letošnji poletni trendi so okrogla, zrcalna in retro očala. Vse tri vrste so meni zelo privlačne. Želela bi imeti en par zrcalnih sončnih očal v verziji Ray Ban Aviator, medtem ko bi retro rada imela v obliki cat eye (t.i. 'mačje oči')- samo poglej kako fino izgledajo očala na prvem mestu iz Asos-a! Rožnata in okrogla očala so primerna še posebej za kakšen glasbeni festival, lahko pa tudi za preživljanje dneva na plaži. Spektakularne Prada sončna očala videvam po drugih blogih in ker sem študentka z majhnim proračunom sem našla dve različici, zelo podobni originalnu. V tej kategoriji mi očala Isaac Mizrahi (številka osem) delujejo še najlepše, četudi nimajo dvojnega mostička. Katera sončna očala so tebi všeč? 

***

SRB: Četiri vrsta sunčane naočare koje imam, su stare i zato dobar razlog za kupovinu novih. Ovogodišnji letni trendovi su okrugla, reflektivna i retro sunčanice. Sve tri vrste su meni veoma atraktivne. Htela bi imati reflektivne sunčanice u verziji Ray Ban Aviator, a međutim bi voljela da retro sunčanice izgledaju cat eye (t.z. 'mačje oči' oblik)- samo pogledaj kako kul izgledaju sunčanice na prvom mestu iz Asos-a! Ružičaste i okrugle sunčane naočare su pogodne za neki muzički festival a i za provesti dan na plaži. Spektakularne Prada sunčane naočare viđam na raznim blogovima i pošto sam student na buđetu, našla sam dve verzije, veoma slične originalu. U toj kategoriji mi se najviše svidja Isaac Mizrahi (broj osam) iako nema dva mosta. Koje sunčanice se tebi najviše svidjaju? 
Have a peaceful weekend,
xx Maja

16 comments

  1. Love first one on first picture! They look so stylish and cool

    sparklygoddess.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I love no.1 !! Also your sunnies look cool - my favourite type are aviators :)

    Sarah
    https://everydayconcept.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. Odlične naočare i slike! Zaista sam uživala gledajući! ♥ Najviše mi se sviđaju naočare na prvoj slici..Nekako su mi najneobičnije. :') ♥

    Novi post --------------> allforyou23.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I love number 6 <3 <3 <3
    Have a sunny week end..!

    ReplyDelete
  5. Sve naočare su lepe.
    Najviše mi se sviđaju. .pa sve!

    ReplyDelete
  6. These glasses are just gorg!! All of them :)

    Lu | www.balgarka.co.uk

    ReplyDelete
  7. I like number 2!
    You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    http://lyinyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. jooj najrajši bi jih vse pokupila :D ampak ravno ta študentski proračun tudi mene omejuje tko, da se moram nazaj držat XD super izbira !

    ReplyDelete
  9. sviđaju mi se sve sunčane naočale koje imaš, ali i novi prijedlozi:)

    mislim da imaš jedno od onih lica kojem stoje svi okviri..zaboravila sam koje je to. Meni se čini da mi većina stoji, osim aviatorskih:) s njima izgledam kao frajer.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Najviše mi se sviđaju River Island sunčane naočale, već duže vrijeme želim neke sa cvjetićima:)

    ReplyDelete
  11. Number six is fabulous! Great choices
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Brilliant glasses, love those :)) xx

    ReplyDelete
  13. Awesome sunnies!

    Make sure you check out my A/D Brazilian Lingerie give-away! You have the change to win a beautiful bra from Gisele Bündchen her collection!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    ReplyDelete
  14. Excellent and original glasses!

    With love, Nastya Deutsch ♡
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  15. Lovely post.Great selection of sunglasses,I'm obsessed with mirrored sunglasses at the moment.Love your photos :)

    Valentina from FASHION with VALENTINA.

    ReplyDelete
  16. Kakoo su predobree sve naočaleeee :D
    http://lafdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete

You don't say? Tell me more :)

xx Maja