Fashion haul: April

When a girl gets new things- that's an exciting time, feeling like it's Christmas everytime you buy or are gifted something. I bought an ordinary, plain white, basic top but even so, it makes me happy because I am in need to collect basic tops to throw over when I have a statement piece to style and want to avoid terrible fashion collision. Disney top had to come home with me. I think this one is a trendy and an impulse buy but I rarely have those. Since Beauty and the Beast or Bambi (my favourite Disneys) is nowhere to be seen, I had to satisfy myself with Cinderella top (kidding, I love it). My sister said that necklace reminds her of those flowers on Marc Jacobs perfume bottles and I guess she's right, they totally do! My best pick was this medium sized satchel bag in red, for a change. Spring is an excuse to get everything in colour which works fine with me. I've got too many blacks in my wardrobe anyway. 

So, which item would you most like to see in an outfit post? And please share your current favourite fashion piece?

***
 
SLO: Ko punce dobimo nove stvari- gre za navdušenje, ko se počutimo kot da je božič, vsakič, ko prejmemo ali kupimo nekaj novega. Kupila sem si sicer navadno, belo in preprosto majico, ki me vseeno razveseli, saj potrebujem nekaj, da oblečem, ko želim stilirati nek osrednji kos oblačila ne da bi se popolnoma modno osmešila. Disney majica pa je morala priti z mano domov. Kar prepričana sem, da gre za trend in impulziven nakup, ampak takih je pri meni malo. Ker Lepotice in zver ali Bambija ni bilo na voljo (moja najljubša Disney-ja), sem se morala zadovoljiti s Pepelko (hec, obožujem jo). Moja sestra je pripomnila, kako jo tale ogrlica spominja na tiste rožice na Marc Jacobs parfumih in čisto prav ima! Najboljša tokratna izbira je bila srednje velika 'šolska' torba, za spremembo v rdeči. Pomlad je dober izgovor za barve. V omari imam tako in tako preveč črne. 

Torej, kateri kos bi najraje videla v outfit objavi? Imaš ti kakšen modni kos brez katerega ne moreš trenutno?

***
 
SRB: Kad cure dobijemo nove stvari- kao da je Božić svaki put kad kupimo ili su nam poklonjene nove stvari. Kupila sam si običnu, belu majicu, koja mi je u veselje zato što mi treba nešta da uparim kad obučem neki 'statement piece' odeće. Disney majica je morala doći sa mnom kući. Znam da je trend i impulzivna kupovina, ali tih ima kod mene malo. Pošto Ljepotice i zver ili Bambija (moji omiljeni Disney filmovi) nisu imali, sam se morala odlučiti za Pepeljugu (šalim se, obožavam je). Moja sestra je opomenila kako je ova ogrlica spominje na cvetove na Marc Jacobs parfemih i moram reči, u pravu je! Najbolji izbor ovog puta je bila ova srednje velika 'školska' torba, za promjenu u crvenoj boji. Proljeće je dobar izgovor za boje. U ormaru ionako imam previše crne. 

Koji komad bi najviše voljela videti u outfit postu? I da li imaš neki svoj trenutni omiljen 'fashion piece'?
Happy Monday!
xx Maja

24 comments

  1. Incredibly nice. Thanks for visiting my blog, pls, keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Verižica je čudovita in tudi mene spominja na Marc Jacobs parfumčke :) Pa torbica je noro lepa <3

    ReplyDelete
  3. Lovely post

    New post in
    Www.miharujulie.com

    ReplyDelete
  4. The pieces are great, perfect for spring! I like the bag, its a real eyecatcher ♥

    Love,
    BEAUTYFOODY

    ReplyDelete
  5. Super post. Zaista si kupila bas divne komade. Meni se najvise dopada ogrlica i sestra ti je u pravu , cvetovi izgledaju kao oni cvetici na parfemima Marc Jacobsa. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. that bag is just so beautiful, i love it :D the shape, the color, everything is just great
    http://diannetho.es/

    ReplyDelete
  7. Lovely items x

    www.drownedinfashiondreams.blogspot.it
    If you want to follow each other, let me know

    ReplyDelete
  8. Everything is so cute. I love the bag, the color is perfect for spring.
    http://forthewholelife.blogspot.it/

    ReplyDelete
  9. Majice su preslatke, a i ogrlica i torba mi se jako svidjaju :)) Ne zna se sta je sladje ;)))

    http://withinstalovealex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Super su ti ove stvarčice.Ogrlica je najlepša joj!

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super su ti ove stvarčice.Ogrlica je najlepša joj!

    http://beautyandfashiondiaryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. zadnja stvar koju sam ja kupila je jedna suknjica s suptilnim točkama, baš je super uzorak. Planiram si kupiti i jednu veliku ogrlicu, neku u tom stilu...i slažem se, proljeće je pravo vrijeme za nositi boje.

    http://modaodaradosti.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nobody is ever too old for Disney characters. Ha! I absolutely adore your new bag, I just love the color. I like that you changed the name of your blog with the inclusion of your name by the way.

    Stay Wonderful Always,
    Heide
    Kintsugi of Life

    ReplyDelete
  14. You've got some really amazing items! Love the necklace!

    XO Imke

    ReplyDelete
  15. Bas pravi prolecni komadi! Preslatko

    ReplyDelete
  16. Počinjem da te pratim i nadam se da ćeš i ti mene :)
    Kiss
    http://bambolai.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. The satchel it´s great :)
    I follow you right now via google friend, visit my blog and follow back if you like it? :) Today new post, Let´s go to a festival
    Kisses from Spain, Kela

    ReplyDelete
  18. love the colour of that bag, so perfect for spring! X

    lanaalicewilman.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  19. <333
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. The bag looks perfect for spring and summer :) great haul x

    alexandraabeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. You have a nice blog dear, I really like it:) Follow each other?
    Have a great day,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    ReplyDelete

You don't say? Tell me more :)

xx Maja