Gift Basket | Gift Idea



How wonderful that feels to write. Spoiling yourself feels so nice. I received this lovely package from dear friends and I shall divide it into several posts since there are a few things that deserve a special spotlight. I am most excited to explain everything and I'll just jump right into it. The first thing that caught my eye (and yours too I am sure) is this gorgeous brush holder with brushes inside. There is a makeup bag in the middle of this package and it contains a few other brushes that couldn't fit in a glass. Continuing with a diy, they also made me a smoothie and if I remember correctly it had banana, apple, orange, orange juice and cinnamon in it. It is all gone by now and I can give it a positive feedback- it tasted so good. Pink parcel is actually a bath bomb and it smelled just right and gentle. I am not fond of overwhelming scents, you all know that. What caught me by surprise was this blouse from New Yorker in nice blush colour. I like blouses but I didn't think my friends knew that so this one was really thoughtful and a perfect wrap to this entire parcel. Everything was right on spot and I was once again left with no words. Thanks a miliion times guys!!! 

Seperate posts on brushes and bath bomb (which will be a pampering one) is coming up. 

***
SLO: Kako je to lepo napisati. Razvajanje se sliši tako lepo. Tale paket sem prejela od prijateljic in ga bom predstavila v večih objavah, ker je kar nekaj stvari, ki si zaslužijo posebno pozornost. Zelo sem navdušena z vsem, tako da bom kar začela z razlago vsega. Prva stvar, ki me je pritegnila (najbrž tudi tebe), je stekleno držalo za čopiče. Na sredini je še torbica za čopiče s preostalimi čopiči, ki se niso prilegali v kozarec. Če nadaljujem z 'naredi sam' stvarmi, je tu še smoothie v prelepi steklenički, kateri je vseboval banano, jabolko, pomarančo, pomarančni sok in cimet- njam! V roza paketku je bila kroglica za kopel, katera je dišala tako prijetno in ne pretiravajoče. Zdaj že najbrž veste, da nisem velika oboževalka močnih dišav. Kar me je prav presenetilo, je ta bluza iz New Yorker-ja v lepi kremno-roza barvi. Bluzice so mi prav všeč in ker sem bila prepričana, da moji prijatelji tega ne vedo, je bilo presenečenje toliko bolj prijetno. Vse je bilo pretkano izbrano in čisto po mojem okusu, zato sem zopet ostala brez besed. Milijonkrat hvala punce!!! 

Posamične objave o čopičih in kopalni bombici bodo še prišle. 

***
SRB: Kako lepo je to napisati. Relaksiranje je prava riječ. Ovaj paket sam primila od drugarica i predstavit ću ga u više postovima, pošto imaju neke stvari koje bi voljela da napišem posebno. Veoma sam oduševljena sa svim, tako da ću odmah započeti. Prva stvar koja me je privukla (nadam se da i tebe), je ova staklena čaša za mejkap četkice. Na sredini kutijce ima još torbica sa ostalim četkicama koje nisu mogle stati u čašu. Ako nastavim sa 'uradi sam', dobila sam i smoothie od banane, jabuke, naranđe, sok od naranđe i cimeta- njam! U roza paketu bila je kugla za kupanje, koja je mirisala prelepo i nežno. Sada već znate, da nisam neki fan jakih mirisa. Što me je još iznenadilo, je ova bluza iz New Yorker-a u prelepoj kremni/roza boji. Volim bluze i bila sam sigurna da to moji prijatelji ne znaju, zato je bilo iznenađenje toliko veće kad sam je ugledala. Sve je bilo vešto odabrano i po mom ukusu, zato sam opet ostala bez riječi. Milijon puta vam hvala devojke!!!

Pojedinačni postovi o četkicama i kuglici za kupanje su već na spisku. 

xx Maja

15 comments

  1. Odličan post. Slike mi se posebno dopadaju! :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ReplyDelete
  2. nice post, great idea :)

    http://octobergraves.blogspot.com/
    https://instagram.com/octobergraves/

    ReplyDelete
  3. Super post in ideja za darilo :)

    ReplyDelete
  4. Great idea - and great photos!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  5. Great idea! I would love to receive or give a basket like this :)

    Kisses, Kali
    www.kalisinspiration.com

    ReplyDelete
  6. great idea! have a nice day!
    www.swiatwkolorzeblond.com

    ReplyDelete
  7. Great idea !!!

    http://gossipmagazine2000.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  8. Such present is always nice)

    ReplyDelete
  9. Divna ideja.Slike su bas lepe.Odlican post,sve je super odradjeno!!!

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Perfect idea...I love gifts like this, so much effort put in!! Happy day to you lovely xx

    ReplyDelete
  11. Fotografije su odlicne!
    Poseti moj blog,uclani se ,ja sam se uclanila kod tebe ----- http://sofija1837.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Nice post!
    http://mosaictrends.blogspot.com/

    ReplyDelete

You don't say? Tell me more :)

xx Maja