Argan Oil Hair Treatment

 ^^ Before/After
There were already two hair oil products in my cupboard when I got a new one, Argan Oil. I have seen this range of hair products in stores and was quite curious about the results. I thought to myself how could this tiny bottle, containing only 50 ml, do any different than my other two. The famous Marroccanoil came to my mind when I first applied Argan oil. I used maybe five drops and rubbed it into my hair. I was happy to see it didn't soak everything immediately in and how sleek it made my hair look.
I didn't need to wait if the results were going to be different next time because I had doubt they would be. It is pricey, around 10 € for a bottle and it is true my Syoss one has 100 ml for the same price but my hair needs oil as much as I need water. I am almost through with Syoss but I dare to bet my new Argan oil is going to last the same amount of time if not longer. Besides, I haven't even touched the sticker yet (yes, that's my way of measuring beauty products in bottles).
Is your hair in need of 'oil drinks'? Which one would you recommend is the best?

***

SLO: V omarici kopalnice sem imela že dva različna izdelka olj za lase, ko sem dobila še Argan Oil. To linijo izdelkov sem že videvala po trgovinah, zato sem bila zelo radovedna o rezultatih in učinkih. Mislila sem si kako bi lahko ta majhna 50 ml steklenička bila kaj drugačna od drugih dveh. Ko sem si prvič nanašala vsebino, sem pomislila na slavni Maroccanoil. Zato sem si vtrla le pet kapljic. Bila sem presečna, ko sem videla, da se ni vse vpilo naenkrat in kako sijoče so moji lasje izgledali. Nisem niti rabila čakati na naslednji nanos, da bi videla, če bodo rezultati kaj drugačni, saj nisem imela niti kančka dvoma. Izdelek se nahaja na malo dražji strani, stane kar 10 €. Syoss vsebuje 100 ml za isto ceno, to je res, vendar moji lasje potrebujejo olje toliko kot jaz vodo. Skoraj sem že pri koncu s Syoss, ampak grem stavit, da mi bo Argan Oil zdržal toliko kot le-ta, če ne, še dalj časa. Saj še do nalepke nisem prišla (ja, tako jaz merim stvari v stekleničkah). Ali tvoji lasje potrebujejo 'oljčne napitke'? Kateri izdelek bi najbolj priporočila?

***

SRB: U ormarici kupatila sam imala već dva proizvoda ulja za kosu, kad sam dodala još Argan Oil. Tu liniju sam dosta puta vidjala u trgovinama i bila sam radoznala o rezultatima. Mislila sam si kako može ova mala bočica od 50 ml da bude drukčija od ostalih. Pomislila sam na poznati Marroccanoil kad sam po prvi put nanjela sadržaj. Zato sam stavila samo pet kapi ulja. Bila sam presretna kad sam videla, da kosa nije upila sve odjednom i kako sjajna izgleda moja kosa. Nisam ni trebala ćekati kad ću sledeći put opet upotrebljavati ulje, da vidim hoče li nešta biti drukčije pošto nisam imala u to nimalo sumnje. Proizvod se nalazi na malo skuplji strani cene, to je 10 €. Syoss sadrži 100 ml za istu cenu, istina, ali mojoj je kosi potrebno ulje kao što je meni potrebna voda. Već sam pri kraju Syoss-a, ali idem se kladiti, da će mi Argan Oil držati istu dužinu vremena ako ne i duže. Pa, nisam došla ni do naljepkice (da, tako ja merim stvari u bočicama). Da li tvojoj kosi trebaju 'uljni napitci'? Koji proizvod bi najviše preporučila? 

Stay sleek ;)
xx Maja

7 comments

  1. Wow, this looks really good! I am a big fan of It's A 10 products!
    Omnivogues

    ReplyDelete
  2. Great post !!

    http://gossipmagazine2000.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  3. Whoao, I can for sure tell me different, your hair looks super healthy now!

    http://justohana.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  4. i love using argan oil or hair, it instantly adds the shine
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    ReplyDelete
  5. uuu lep efekt naredi, mi je všeččč zelo:) samo trenutno uporabljam Maroccanoil in opažam, da mi od vseh še najbolj ustreza, čeprav mi tudi tale deluje kar obetavno:)

    ReplyDelete

You don't say? Tell me more :)

xx Maja