Food Diary | January

Keeping up with the yummy goodies. Each time I feel like photos from food diary don't need any words. But I think I could explain when or what was the occasion of these bites. Muffins were a gift for a friend who said they were delicious (phew!). Extras were left and eaten mostly by me... hihi.
Macaroni are always a good choice and love to eat it with different kind of sauces. 
Ahem, Mozart Pralines? Ja, bitte. 
That colourful plate had some serious appetizing tastes on board! Lot of cheese (I love cheese), creamy sauces, veggie tortilla (there was brokoli inside, 100 % sure of that and on the menu it said it had cactus as well- I mean, say what? That's pretty awesome) and backed potatoes.
Two ones with müsli are my breakfast- I know some people don't like to eat in the morning but I must have something. This is the easiest thing to grab and also delicious (and healthy) option. In truth, I often feel like eating something extra, like a toast and pouring myself a glass of natural fruit juice. Seriously, is it just me who thinks that breakfast should be (and also feels like) the biggest meal of the day? Let me know what (if you do) do you eat for breakfast because I'm really curious.

SLO: Nadaljevanje tradicije. Vsakič, ko objavim 'food diary', se mi zdi, kot da ne potrebujem nobenih besed zraven. Bilo bi ustrezno, da vsaj napišem kaj in kakšne so bile prilike teh prigrizkov. Muffini so bili darilo prijateljici, katera pravi, da so bili dobri. Tisti, ki so ostali, so bili zaužiti večinoma z moje strani... hihi. 
Makaroni so vedno dobra izbira in rada jih jem z različnimi omakami. 
Khem, Mozart praline? Ja, bitte. 
Tisti raznobarvni krožnik je imel veliko okusov katere je delil z mano. Veliko sira (obožujem sir), kremne omake, vegi tortilla (vsebovala je brokoli, to 100 % vem in na meniju je pisalo, da ima tudi kaktus- mislm, resno? Precej super) in pečen krompir. 
Na dveh slikah imam müsli, ki je moj zajtrk. Vem, da je veliko takih, ki zjutraj ne jé zajtrka, vendar je zame to nekaj nujno potrebno. Müsli je hitro pripravljen ter okusna in zdrava opcija. Po pravici povedano, velikokrat moram pojesti še kaj zraven, kot je toast ali naraven sok. Resnično, ali sem samo jaz ali pa se zdi, kot da bi zajtrk moral biti največji obrok dneva? Povej, kaj ti zajtrkuješ ali pa spustiš ta obrok?

SRB: Nastavljanje s tradicijom. Svaki put kad stavim ovaj post na blog se mi čini, da ne trebaju nikakve riječi. Ali bilo bi super, da napišem šta i kakva je bila prilika tih obroka. Mafini su bili poklon drugarici, koja kaže da su se ji puno svidjeli. Ekstra mafini, koji su ostali na kraju, su bili pojedeni- najviše s moje strane... hihi. 
Makarone obožavam i volim ih jesti s različitim sosima. 
Khm, Mozart praline? Ja, bitte. 
Taj raznobojan tanjir je imao veoma prijatne ukuse da podijeli! Puno sira (volim sir), kremne sose, vegi tortilja (s brokolijem, to 100 % znam da je bilo i sa menija sam pročitala da ima čak i kaktus u tortilji- mislim, šta? Prilično super) i pečen krompir. 
Na ostalim slikama imam müsli što je više-ili-manje uvek moj doručak. Znam da neko ne voli jesti ujutru ali meni je to nešta neophodno. I ovo je najlakše spremiti i ukusno i zdravo takodje. Iskreno rečeno, često moram da imam još nešta ekstra, na primer toast ili čašu prirodnog soka. Ozbiljno, da li samo ja mislim da bi doručak trebao biti glavni obrok dana? Reci mi šta ti doručkuješ ili propustiš ovaj obrok?

Have a shiny day! 
xx Maja

28 comments

  1. It looks so delicious. :)Kisses dear, have a good evening! xo

    ReplyDelete
  2. Look so tasty!! mmmm....

    http://neednodirections.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I can't look at this! It looks so yummy!
    Don't make me go to the kitchen)))I'm on diet))
    Hug you!
    bagagusik.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. It's look nice :)
    I'm following you, maybe you follow me back ?
    Kiss Isa
    http://izey-izabella.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. I've got same candies with Mozart from Vienna)

    ReplyDelete
  6. These look so delicious!!

    itsjustshalay.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Great post dear ♥
    Would you like to follow each other GFC +?
    I'll follow back after it!
       www.similarose.blogspot.com/kliknij here

    Please, vote for the third child in a sling and mouse mica here:
       usc.pl/click here

    ReplyDelete
  8. Looks delicious!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    ReplyDelete
  9. Yummy!
    Would you like to follow each other on GFC? Follow me and let me know and I will follow you back sweetheart! ❤ Waiting for your reply.
    Love always,
    monikaozdoba.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. All this food looks perfect, so hungry now :))) xx

    ReplyDelete
  11. everything looks delicious! :) xoxo

    perlaoreneta

    INSTAGRAM: dominikamr

    ReplyDelete
  12. Yummy pics!

    www.frederikkes.com

    ReplyDelete
  13. Mmmm izgleda veoma ukusnoo :)
    I da,jako mi se svidja dizajn tvog bloga!

    http://doityourselflady23.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Mmm, look so delicious. :) Great photos! :)

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Great photos

    New post in
    Www.miharujulie.com

    ReplyDelete
  16. Predivno i preslatko, bas sam ogladnela kad sam videla ovaj tvoj post :*

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. That pasta looks like heaven! Yummy!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. e sada sam zbog ovih ukusnih slika morala izvaditi svoju šampitu iz hladnjaka! malo je zdravija varijanta, ali opet koliko zdrava može biti šampita- to je praktički sami šećer:)

    meni nije problem jesti ujutro, samo mi treba par kava da dođem sebi, jedna prije i jedna nakon doručka.

    te vegetarijanske tortilje izgledaju precool!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Sve izgleda jako ukusno. Volela bih da probam ove đakonije. :)


    girlyworld07.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. wow, you changed your blog template. It's a great look. Very refreshing. New year, new do, huh? This is a nice post. I've never tasted veggie tortillas before. Did you bake the muffins for your friend?

    http://heidepadilla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Looks so yummy!! :)
    xoxo,
    snowprincessbella.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. the food looks delicious!!
    please check out my new blog i made today :)

    http://emiri-desu.blogspot.com.au
    x

    ReplyDelete
  23. Wow!! Que buena pinta tiene todo. Un beso

    http://todreamtheimpossiblemnoeliaco.blogspot.com.es/2015/01/encuentro-moda.html

    ReplyDelete

You don't say? Tell me more :)

xx Maja