What's in my bag | Dresslily

Tote bag (click here)
[ENG]
Dear blogger, 

I first thought of posting an outfit post but this came by mail the other day. I was so excited and immediately I decided to show you this beauty. It is from a website called Dresslily (click here) and it's a perfect size. I needed a bag that was not too big to swallow me and not too small if I want to carry anything with me. I can easily carry my essentials inside and here is the list of items I need the most: 
- water bottle (I always get exceptionaly thirsty when I'm out and about and purchasing a long-lasting bottle was a great idea)
- keys (key chain was bought for me when my sister was in Wien last year)
- snack (running around takes a lot of energy and I need something to 'recharge the batteries')
- pad holder (just because you never know)
- coin purse (I like to keep coins in a special purse)
- umbrella (what if the computer shows a wrong forecast)
- compact mirror (it couldn't fit in my make-up bag; it was a gift from my brother when he was in Egypt)
- hand sanitizer (this should be probably first on the list, I ever go anywhere without it)
- make-up bag (how cute is this Revlon bag- a gift from a friend)
- tissues & hand cream & purse

I'd like to know what do you keep in your bag (or leave a link below). 
Have a nice weekend :) 

xoxo
Maja

[SLO]
Dragi bloger, 

najprej sem hotela objaviti 'outfit post', ampak tole je zadnjič prispelo. Zelo sem bila navdušena in sem se odločila, da ti kar takoj pokažem torbico. Prišla je iz spletne trgovine, ki se imenuje Dresslily (klikni tu) in je popolne velikosti. Potrebovala sem neko torbo, ki ni toliko velika, da bi me lahko pogoltnila in ne premajhna, da ne bi mogla nič spraviti notri. V to pa lahko spravim vse nujne potrebščine in tukaj je tudi seznam: 
- plastenka za vodo (ker sem vedno žejna, ko letam sem in tja po opravkih- investicija v dolgotrajno plastenko se je definitivno izplačala)
- ključi (obesek mi je kupila sestra, ko je obiskala Dunaj prejšnje leto)
- prigrizek (opravki vzamejo dosti energije in poleg moram imeti nekaj kar mi jo bo povrnilo)
- škatlica z vložki (ker nikoli ne veš)
- denarnica za cekine (kovance vedno držim v posebni denarnici)
- dežnik (če se računalnik pri vremenski napovedi slučajno zmoti)
- kompaktno ogledalo (zanj ni bilo prostora v kozmetični torbici; darilo brata, ko je obiskal Egipt)
- razkužilo za roke (to bi moralo biti prvo na seznamu, saj nikoli ne grem nikamor brez razkužila)
- kozmetična torbica (luštna Revlon torbica, katero mi je podarila prijateljica)
- robčki & krema za roke & denarnica

Zanima me kaj ti vsak dan s seboj prenašaš v torbici (lahko pustiš tudi link objave, če si kdaj o tem že pisala). 
Želim ti prelep vikend :) 

xoxo
Maja

[SRB]
Dragi bloger, 

najprije sam želela objaviti 'outfit post', ali to je stiglo nedavno. Bila sam veoma oduševljena, da sam ti želela odmah pokazati torbicu. Došla je iz online trgovine, koja se zove Dresslily (klikni tu) i je odlične veličine. Trebala mi je neka torbica koja nije toliko velika, da me može progutati, a i ne toliko mala, da ništa ne može stati u nju. U ovu mogu dati sve što mi je potrebno, a ovde je i spisak najbitnijih stvari: 
- flaša za vodu (uvek sam žedna kad lutam tamo-ovamo po gradu)
- ključevi (objesak mi je kupila sestra kad je bila u Beču prošle godine)
- nešta za prigrizniti (dosta energije mi uzme lutanje po gradu pa trebam nešta, da mi je vrati)
- kutija sa ulošcima (jer nikad ne znaš)
- novčanik za sitniš (sitniš uvek držim u posebnom novčaničiću)
- kišobran (šta ako kompjuter za vremensku prognozu slučajno pogreši)
- ogledalce (nije moglo stati u kozmetičnu torbicu; poklon brata kada je bio u Egiptu)
- sredstvo za dezinfekciju ruku (to bi trebalo biti prvo na spisku jer nigde ne idem bez toga)
- kozmetična torbica (lepa Revlon torbica, koja je bila poklon drugarice)
- maramice & krema za ruke & novčanik

Zanima me šta ti svaki dan nosiš sa sobom u torbici (možeš i da pustiš link, ako si več o tom pisala). 
Želim ti prelep vikend :) 

xoxo
Maja

50 comments

  1. I like your compact mirror and coin purse :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Love your bag!! Nice to see what's in it!

    XX Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  3. Very pretty bag doll, I hope you have a great weekend :) x

    ReplyDelete
  4. love your bag
    xo

    http://devsnochaos.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  5. ladna torebka ;)
    klaudmen.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. i love this kind of posts

    ReplyDelete
  7. That bag is gorgeous! Love it!

    ReplyDelete
  8. I love that water bottle! So cute!

    ♥ Oksana
    www.oxanamua.blogspot.com {new post! >> vampy valentine}
    www.facebook.com/oxanamua
    Follow @oxanamua on Instagram

    ReplyDelete
  9. We have the same things :)

    thelaurarams.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. love the cute items in your purse!!

    xx Jeeshan
    http://www.beautydosage.com/

    ReplyDelete
  11. it was soo much fun to peek inside your bag :P i keep all these things in my bag along with a small diary/notepad and few pens...and its interesting to see that you keep an umbrella in the bag, it doesnt rain much where i live so i dont need to carry it around with me.. :) lovely post dear, have a happy weekend! :)
    Sadia Malik's Blog

    ReplyDelete
  12. Torbica je divna :) Bas mi se svidja model :)

    ReplyDelete
  13. Love your bag. Wow, so many things in that small bag. But we women are experts how to get a lot of things to small space- at least me. :)
    Fashion Happenss

    ReplyDelete
  14. I am in love with your bag!!!
    http://whattaylorbuys.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  15. I overload my bag just like you.. Bet the way you bag is fab
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  16. I love your bag !!!

    http://gossipmagazine2000.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  17. Ta flasica za vodu sto imas mi se svidja, gde si to nabavila!?
    Inace moj spisak stvari u torbi je malo poduzi ;) Pozzz

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. I love your bag :-) We have the same thing except the umbrella. Good to know you always have an umbrella with you.

    Keep in touch and check my newest post :-)

    http://www.zanesaria.com/2014/02/red-february-series-red-chic-nails.html

    ReplyDelete
  19. Nice to see! I really like your bag. x

    ReplyDelete
  20. Love your bag :)

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  21. Interesting post :) Love your bag ;)
    Muilo Burbulai

    ReplyDelete
  22. Indeed the bag has yours life int... how adorable is that pad holder and coin purse.. :)
    limbusuprina.blogspot.com
    (New Post)

    ReplyDelete
  23. love everything! the photos are so great :D

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    ReplyDelete
  24. Love the bag :) x

    Yazzy
    www.yazzyscorner.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  25. Hi Maja.....:) Absolutely Amazing Post!!! :) everything is right...:) nice pics also :)
    keep in touch sweetheart...
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  26. That's a beautiful bag! Mmm, love the color. I've been so loving anything white in fashion lately. Usually I go bright brilliant colors but white is starting to draw me in...lol...

    - Gina
    Margarita Bloom: Retro Modern Beauty & Skincare
    Blog♡ http://margaritabloom-glamourville.blogspot.com
    Facebook♡ https://www.facebook.com/pages/Margarita-Bloom/28087812273?ref=mf
    Twitter♡ https://twitter.com/MargaritaBloom

    ReplyDelete
  27. Such a lovely blog dear! Following you now, hope you visit and follow my blog too!♥
    AIMEROSE BLOG

    ReplyDelete
  28. Nice bag you have! Sure we can follow. I followed you on GFC, Facebook, Bloglovin, Pinterest and Youtube. Hoe you do the same! xo

    http://www.fashionwasmysecondlove.com
    Pinterest | Facebook | Youtube

    ReplyDelete
  29. aaaw this is such a nice bag and I really like posts like this one ;) you have some pretty nice things inside your bag ;)

    xoxo

    http://thestylemaze.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    ReplyDelete
  31. The bag looks pretty and so big that you can carry so many things with you!

    http://www.gwiyomistyle.net/

    ReplyDelete
  32. I love this!!

    xo!

    Pirate Hart
    www.piratehart.com
    www.piratehart.tictail.com

    ReplyDelete
  33. THANXS FOR SHARING ,THE POST IS REALLY INTERESTING AND VERY INFORMATIVE TOO .....
    Gold & silver chain by the inch

    ReplyDelete
  34. Great Blog! I love the style of it

    visit my
    Blog | Facebook | Bloglovin

    let me know what you think :)

    would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  35. I always love posts like this! (:

    xx
    Anna
    Don't forget to join my GIVEAWAY
    A Tale of Two Shoes

    ReplyDelete
  36. You have really nice blog! Follow you. Xx

    http://justrealhipsters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. we like your pics so mutch, so we starts follow you on gfc ! if you like our twinblog also, please follow back! hugs the twins from www.wmw-style.de

    ReplyDelete
  38. I love this post! So smart to always have something to snack in your bag ;-)
    Ofcourse I would like to follow eachother!
    I'm now following you through GFC! Your turn ;-)

    http://fashionoase.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Thank you for your comment. :)
    Of course, we can follow each other. We are now your new GFC-follower, so it's your turn. :)

    P&P style ❤ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ❤

    ReplyDelete
  40. You have a lovely blog.
    Would you be interested in following each other via GFC, Youtube, bloglovin, twitter & G+
    If yes. Just follow me, let me know so that i could follow you back
    Have a blessed day

    ReplyDelete
  41. to thank you for this special read. I definitely savored every little bit of it and I have bookmarked you to check out new stuff you post. Bulk SMS Service Provider in ORISSA

    ReplyDelete
  42. What a lovely blog! We really love your pictures ;)
    Would you like to follow each other? Let us know.
    Greetings!

    ReplyDelete
  43. lovely post! and lovely bag!

    I was wondering if you'd like to follow each other via BLOGLOVIN and GFC? If so, tell me when you followed me and I'll immediately follow back!
    I'd really love to stay in touch!

    With lots of love from Zurich,
    Lory xxx

    http://nomoneyforhighfashion.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  44. Cute bag! I love it! And I have similar items in my bags! :)
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. That bag is beautiful! It's also the perfect size bag for me too because I carry quite a few things around with me.

    Yazmin xx

    www.yazzyscorner.co.uk

    ReplyDelete

You don't say? Tell me more :)

xx Maja